körtolvan ;)

image23


HAHAHAA!
TITTA, kändisar i jönköpings-posten juuuueh ;)
typ snyggast bild ever. jag ser helt drogad ut, kunde dom inte tagit när jag såg gladare ut? :'D
haha, som att allt hänger på mig också.. men gah!
men eftersom jag är i mitten, så lägger man ju typ märke till mig. GAH!

det var det första min släkt sa till mig igår när jag kom in till mormor.
- ANNIE! du var ju med i tidningen härromdagen. det var det första jag såg när jag tittade på den sidan!

åh. och dom visste inte ens att jag hade varit med xP

och mormor som visste att vi skulle vara med bah ;
- jag tittade flera gånger, men jag kunde inte se dig. efter några gånger såg jag att det var du, men jag trodde inte att det var du, för du hade sån tröja på dig. du brukar ju inte ha sån polotröja, du brukar ju ha mer såhär. *visa*

hahaha, snällt att inte ens min mormor känner igen mig bara för att jag har en tröja jag inte brukar ha :')

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi men vad spännande att få vara med i en tidning:D

2007-04-08 @ 20:40:10
Postat av: Anonym

nej det har jag aldrig varit i hela mitt liv :O

2007-04-08 @ 20:40:24
Postat av: Anonym

inte jag heller!

2007-04-08 @ 20:40:31
Postat av: Anonym

fast jag är känd, så jag är med hela tiden! palla pressen alltså!

2007-04-08 @ 20:40:48
Postat av: JENNNEEEEEYYYY

haha:D

2007-04-08 @ 20:40:59
URL: http://jibe.blogg.se
Postat av: annie

HAHA! åh, vad roligt du har Jenny :'D

2007-04-08 @ 21:44:17
URL: http://aeni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0