"du är så ful!"

haha!
jag fick mig precis en stor chock :D

jag hörde bara pao skrika :
"MEN DU ÄR SÅ FUUUUL!"
såg ut som hon tittade på mig, och jag blev jätteförvånad.
för jag är precis som vanligt idag, eller ja, som jag har varit den här veckan. schleeeten.
konstigt att hon inte sa nåt förrän nu, tänkte jag ;)
men sen sa hon typ :
"NEJ ALLTSÅ! eh, jag menade på tv:n..."

hahaha!

yeahyeah.
idag har jag praoat igen. var påväg att stanna hemma, för jag var helt tjock i halsen så jag kunde inte prata.
men mamma tvingade iväg mig iallafall...
hamnade vid planteringen först! UUUUUH. fast sen kom Elisabeth in och hämtade mig, så jag fick vara vid krukväxterna istället :)
gick och åt frukost, sen skulle jag med och åka lastbil ;)
åkte med en som heter Roger. haha! vi pratade hela tiden, och hade aldrig träffats innan :P haha!
det var faktiskt kul, o sen stannade vi vid donken så bjöd han mig på mat :D hahah! såå gött.
sen åkte vi hem, och jag hamnade vid snittavdelningen :) plockade upp blommor ur kartonger, och satte dom i vatten. roligt faktiskt :) och sjöööng med jessika ;) haha! sen kom Jonas :o min mentor, och hälsade på. det var lite läskigt ;) så jag fick gå och visa runt honom, och berätta vad jag hade fått göra överallt o så :P haha!
sen när klockan blev halv fyra cyklade jag hem.. på åtta minuter! inte illa i typ bara uppförsbackar :P haha. duktigt annie ;)

jaja, nu ska jag nog ut en stund.

ha det fint, hej.

Kommentarer
Postat av: natalie

haha, snällt att säga att man ser ful ut då! :P

2007-04-26 @ 17:48:27
URL: http://nataliestankar.blogg.se
Postat av: Jenny

HAHAHAHAHHA JAG VEEEEEEEET!! DEN ÄR SÅ FUUUUUUUUUUUL!!!! :D:D:D

2007-04-27 @ 23:29:09
URL: http://jibe.blogg.se
Postat av: Jenny

MEN LOL!!

JAG HOPPAS INTE DU TYCKER ATT HAN ÄR SNYGG FFS!! :D

2007-04-28 @ 09:59:29
URL: http://jibe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0