projektarbete

Även idag är jag sjuk, och det är så roligt att jag jublar! Har i princip inte gjort någonting på hela dagen, har så ont i öronen att jag knappt kan titta på tv, haha! Det blir ingen skola imorgon heller, men på torsdag hoppas jag innerligt att jag mår bättre för då vill jag hitta på roliga saker efter skolan, haha :)

Hur gött som helst att min projektarbets-kompis har fått tips från vår lärare idag, nu har vi förslag på vilket datum och vilken plats vi skulle kunna ha vår utställning, det känns riktigt bra!

Min mamma kom precis hem med pringles-chips till mig som jag bad henne att köpa, LYCKA! Det plir perfekt en kväll med Halv åtta hos mig och Idol, för glöm att jag tänker titta på fotbollen, haha!

Ingen fager bild, men jag befinner mig på Sveriges antagligen finaste ställe, Västra hamnen i Malmö för två år sen. Vill tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0