Nyhem

Nyhem var great. Trots att standarden var låg (fanns inget varmvatten vid toaletterna, haha), att det regnade en aning i helgen och jag bara hade tygskor och sandaler med mig och att det var kaaallt i husvagnen på nätterna så överväger ändå fördelarna.
Jag älskar seriösa samtal, oseriösa samtal, mina vänner, galenhet, möten, förbön, ett galet bra samtal med en tjej jag inte kände men som brydde sig så otroligt mycket ändå, konferenser och framförallt älskar jag Gud. Jag är så otroligt glad att jag har min tro, det är bättre än allt annat. Det är allt annat än tråkigt!

Nu har jag sommarlov och det är alldeles fantastiskt. Jag kanske ska fira midsommar med mina systrar i Jönköping och det lär bli mysigt :) Jag är glad på livet, gladgladglad! Det här ska bli en bra sommar, ett bra år.

TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0