mariestadsutflykt

Idag har jag varit på utflykt till Mariestad. Oj så långt och oj så spännande! Haha.

Jag, Julia, Liselotte, Sara, Anna och Martin var och hälsade på i våra klasskompisars vackra stad, höhö. Det blev en del bussåkande, med samma busschaufför typ varje gång och han måste tro att vi fullkomligt älskar att åka buss (eller bara är väldigt lata..)!
Vi tittade även på filmen Taken som var riktigt bra, förutom att den hackade rätt rejält precis där det var spännande, typiskt! Haha. Pizzaätande hann vi också med, och jag som SIK-are skäms riktigt ordentligt som tog en Bois special. PINSAMT!

Jag berättade det för mamma och pappa när jag kom hem, och de gick långt ifrån mig och tittade konstigt. Snart blir jag nog utslängd också. Neeeeeeeeesch....tur att de skojade :)

Tack i alla fall för den här dagen, den borde göras om :D

Åh, det känns som jag bara svamlar. Otroligt trött! Jag var ju tvungen att ställa klockan. PHU!

Hemskt vad skönt med lov förresten, ja ohja! Det borde man minsann ha året om.


Kommentarer
Postat av: Sofia

svar : åh, tack :) ja det var den ! första gången vi gjorde sån och kan erkänna att jag inte blev helt nöjd... men ändå lite så :)

2009-04-26 @ 18:07:00
URL: http://eliason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0