tack du, älskade förkyldning!

Jag skojar inte om jag säger att jag har ont i varenda liten kroppsdel. För det har jag verkligen!

Våran idrottslektion igår var galet jobbig, massa spring o grejer, sjuuukt jobbigt. När jag väl kom hem fick jag vara hemma i tjugo minuter, hann äta två pannkakor innan det var dags att packa om träningsväskan för att åka in till f&s på ett nytt medel puls-pass. Jag valde att inte ta ut mig så värst mycket eftersom jag började känna mig förkyld.

När jag kom hem där ifrån, efter att vi hade handlat o grejat så kände jag mig helt slut och förkyldningen hade verkligen satt sig. Jag gick runt o klagade på minsta lilla grej. Imorse när klockan ringde 05.15 var det ÄNNU värre, jag lyckades gå till toaletten och dricka massoooooor, mer orkade jag inte. Sjukt utmattande, så jag gick till sängen igen och vaknade inte förrän seent. Skönt. Och idag, min träningsvärk alltså... den är inte nådig.

Träningsvärk + virus i kroppen = ABSOLUT INTE SANT. Jag kan knappt gå, helt seriöst.
Jag ser värre ut än en tant. Tack för den, förkyldningen! Tack.

 
Imorgon ska jag i alla fall vara frisk. PUNKT på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0