sjukvecka

Det känns som det inte finns så mycket att skriva här eftersom det inte har hänt så värst mycket de senaste dagarna.
I Lördags var jag inte frisk, men jag ansåg mig vara piggare och struntade helt enkelt i att jag kanske inte mådde helt hundra och åkte iväg först till mormor där vi var hela dagen och hade det riktigt mysigt enda till jag skulle till Varnhem i alla fall. Kvällen blev ganska.. hmm.. berg- och dalbaneaktig. Det kändes mest konstigt. Och jobbigt. Och jag kan inte sätta fingret på vad det var som gjorde att det kändes så konstigt. Hur som helst så fick mina älskade vänner mig på bättre humör, TACKTACKTACK. Ni är guld värda!

På söndagen när jag vaknade mådde jag verkligen inte bra, hela den dagen gick jag runt i kläderna jag sov i utan att göra någonting. Smidigt att gå och lägga sig sen, när man redan var ombytt!

På måndagen mådde jag lite bättre än på söndagen och åkte iväg till skolan, blödde näsblod och grejer pga förkylningen. Haha, mysigt. NOT! På tisdagen mådde jag veerkligen inte bra och stannade hemma igen.

Igår tog jag mig iväg till min APU på konditori Princess trots att jag absolut inte mådde bra. Jag hostade och snörvlade om vartannat, kändes mysigt i ett bageri. Men de som jobbade där verkade inte ha något emot det, dom tyckte bara så synd om mig för att jag verkligen såg RIKTIGT sjuk ut, som de sa. När jag hade varit där i fyra timmar gav chefen mig rådet att gå hem och vila upp mig. Jag tackade för det rådet och åkte hem efter en rolig dag! På eftermddagen hade jag så sjuukt tråkigt så jag näst intill tvingade Pauline att åka med mig till stan så jag slapp sitta hemma. Kanske inte jättesmart egentligen, men det är ju SÅ tråkigt hemma.

Och här sitter jag idag... med mina sovkläder och täcket virat om mig. Tänkte att jag skulle hämta posten kanske.. Och kanske steka mig lite pannkakor? Ja, vi får se hur många timmar det tar för mig innan jag har fixat båda grejerna :)

Kommentarer
Postat av: jenpen!

okej..:)

2008-09-23 @ 00:59:15
URL: http://jenwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0