WOW, här uppdateras det!

Haha, nu var det galet längesen men jag tänker inte ursäkta mig eftersom jag bara skriver när jag har lust :)

Nu har höstlovet snart gått och det har faktiskt varit riktigt skönt, såntdär "göra-ingenting-bara-vara-hemma-och-slappa-sönder-lov". Och det uppskattas, tro't eller ej!

Nå, vad har hänt då?
Helt ärligt kommer jag inte ihåg allt. Det har nog hänt en heeel del. Bland annat The Church som var i Falköping förra helgen. Min syster var även uppe då och det är sååå GRYMT roligt när hon är uppe! Jag älskar henne, det gör jag.

Sen har jag även gått och blivit en riktig Idol-nörd. Sitter och läser idol-bloggarna och tittar på alla videoklipp om och om igen. Det känns inte riktigt som jag. Det känns inte rätt. Men det är KUL! För en gångs skull är jag faktiskt riktigt inne i Idol. Dock tycker jag synd om min familj som tvingas lyssna på mitt Idol-skvaller dagarna i ända. HAHA!
Men ärligt talat, det är galet kul!

Nu ska jag gå och kika på tv:n igen. Skräll på den.

Har jag glömt säga att min syster fyller år idag? Ja, det har jag nog. GRATTIS PAULINE!

Är du nöjd nu när du har fått dig ett inlägg, Jonna? :D


Kommentarer
Postat av: jonna lyckrell

ja NU är jag nöjd :) hihi

mera av detta ?!

2008-11-01 @ 13:33:46
URL: http://lyckrell.blogg.se/
Postat av: Andreas

DU ÄR SÅ FIIIIN!!!!

2009-02-04 @ 10:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0