andra november

God kväll!

Igårkväll var det dags för konsert med Jerusalem i Kinnarp. Det har troligtvis aldrig varit så mycket folk i Kinnarp på en och samma gång, haha! Partyparty :D
Trots att jag bara kände igen två låtar på hela konserten så var det riktigt skoj! Jag brukar lyckas bli så sjukt galen när jag är på konsert, igår försökte jag dock hålla tillbaka galenheten, det gick dock inte hela tiden. Hohoho! Det var myyycket folk man kände igen där, så det var riktigtriktigt kul! Undrar om näsborrekillen var där? HAHAHA, internt.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Var och köpte lite grejer till en cykel jag köpt som ska vara i Lidköping, så man slipper gå mellan stationen och skolan :D Och det är typ det enda vettiga jag gjort.

Nu ska jag snart vara snäll nog och följa min lillasysters kompis hem, eftersom det är galet mörkt ute...



Ha det fint tills vi hörs igen!


Kommentarer
Postat av: jonna lyckrell

heja annie som skriver :D ME LIKE!

2008-11-02 @ 18:53:52
URL: http://lyckrell.blogg.se/
Postat av: jonna lyckrell

svar:

Om ajag känner mig själv rätt så har jag slutat :$ REDAN :S haha

2008-11-03 @ 14:13:42
URL: http://lyckrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0