varför blir man så populär som stor tjej bland småbarn?

Full rulle. Nej kanske inte, men fullt med kalas har det varit i princip hela eftermiddagen i alla fall. Min älskade lillasyster fyller nämligen åtta år idag!

Efter skolan som vi för övrigt inte gjorde någonting i och fick sluta typ två timmar tidigare så drog jag hem för jag tänkte hjälpa mina föräldrar med Nellies barnkalas som höll på. När jag klev av bussen typ 100m bort så hörde jag pappa skrika "NU ÄR DET MAAAT!" och massa barn skrikandes glatt i kör. Haha! Då visste jag vad som väntade mig. Det blev en kämpig eftermiddag med ALLA Nellies klasskompisar plus tre till. Alla killar sprang runt som galningar efter mig och ville leka, brottas, kittlas och allt vad de nu gjorde. Varför blir man alltid så populär som stor tjej bland massa småbarn? Haha! Alla barn attackerade mig, en försökte lyfta upp mig (och han lyckades!!), jag blev livrädd och satte mig på marken, självklart rusar alla emot mig och skriker "KITTLA HENNEEEE!". Panik! Och alla slängde sig över mig. Huuuu! Några killar lekte att dom var mina hundar och följde krypandes efter mig precis vart jag än gick. Men seriöst, gud vad söta dom är! Och alla tjatade i ett, inte en lugn stund. Men fy vad roligt det var, verkligen! Någon timma senare kom några släktingar hit och firade Nellie litegrann :)


Men hörrni, nu blire sängen för min del. Ska till Trädet med församlingen imorgon och vara där hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Jacoob

Låter som du har haft fullt upp!
Dock roligt att de kröp efter dig och attackerade dig ;)

2008-06-01 @ 20:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0