tur att man är tjej!

Nu har jag äntligen lyckats stilla mitt enorma godissug! Tur att man är tjej så man faktiskt har en anledning till att äta massa godis en gång i månaden :) Jag sprang runt i panik efter godis.. Jag lyckades snylta en bit från Nellie och två från Pao. Det räckte inte, så det fick bli en promenix till affären! Hm.. det var ju intressant. Nono.

Matte nationella som vi hade idag gick kanske rätt bra. Haha, jag vågar inte säga att det gick bra. Vi var bara två i våran grupp eftersom en var sjuk! Pinsamt. Men vi lyckades nog ganska bra i alla fall :)
Just det. Vi spelade upp våran låt som vi hade i projektarbete igår på musiken. HAHA! Jag och Ellen är ju rätt grymma på att rappa o så, verkligen. VG blev det i alla fall! Haha. Och min lärare chockade mig ganska rejält genom att berätta att jag fick VG+ på min uppsats som jag verkligen var så otroligt missnöjd med, jag trodde ärligt talat inte att jag skulle få mer än G. Tack för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0