grattis!

Utedagar, utedagar, utedagar. Ja, gott folk.. Det är sommar! Det resulterar i få inlägg :)

Var och spelade fotbollsgolf med tonår igårkväll eftersom min enorma huvudvärk (ja, jag var hemma på dagen..) hade släppt, jag kom på delad nästsista plats. Grattis till mig! Det var i alla fall mycket roligt. Men innan dess kom min kära vän Erika förbi på moppen! Hon tog nämligen moppekort igår (jag är måttligt avundsjuk...) och kom och överraskade mig. Tjoho, grattis! :D Och idag var jag på stan med min familj, vi gick och kikade i de nya affärerna Biltema och Mio. Sen blev det även en liten tripp på det nyöppnade Max! Haha, mums var det. När jag hade kommit hem kom Erika uppkörandes på moppen, mycket trevligt trots att vi inte kunde vara ute så jättemycket pga hennes solexem, stackarn.. Trots det känner jag att jag har bränt mig! Haha, det kliar på armarna...

Nu sitter jag här och tänkte skriva klart min uppsats till musiken om vad det finns för nytta med att känna till musikhistoria. Haha, sjukt svårt med tanke på att jag känner rätt starkt att det inte finns någon nytta!


Jag och Erika i våran finaste utstyrsel. Grattis vännen!
image287

Kommentarer
Postat av: Erikaaaa :)

haha, men tjena snyggingar! :D
tack gumman, du är en riktigt bra vän

2008-05-11 @ 08:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0