diktar-annie. varför inte? ;)

image292  image292  image292
haha, läcker pose verkligen. anniestyle på benen där.

Idag har jag haft min allra sista textilslöjdlektion (titta vad duktig jag är, inte syslöjd.). Det känns otroligt skönt, men ändå lite sorgligt. Våran lärare sa att vi är klassen hon kommer sakna allra mest! Gulligt.
Jag fick även reda på att jag fick G+ på muntliga nationella i svenskan. Jag är riktigt nöjd! För muntliga grejer är inte min grej, verkligen inte. Min lärare frågade om jag brukar skriva mycket självständigt, typ dikter o så. När jag sa att jag inte brukade det så sa hon att hon trodde att jag skulle vara riktigt duktig på det. Haha. Vad säger ni, ska jag bli diktar-annie? ;) No, jag tror inte riktigt det va.
Presentköp till Nellie har jag också hunnit med. Sketongen fyller ju hela åtta år imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jacoob

Grrrrr ;) Grattis annie! :D

2008-06-01 @ 20:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0