apelsiner? hm, kanske..

image211Något skumt är det. Funderar på om det kan ha med apelsin att göra? Mina ögon har helt plötsligt börjat klia alldeles otroligt mycket. Bara sådär. Dessutom rinner dom och så känns det som de är på väg att svullna upp. Kan det bero på att mamma precis åt apelsin bredvid? Jag har ingen aning, men det vore väl mest troligt. Har dock aldrig reagerat så förut. Jag vet inte ens om man kan reagera på det sättet om man inte äter det själv. Hm, någon som vet? För det här känns väldigt läskigt. Hoppas inte att de svullnar upp.. Hm, jag måste nog sova. Kanske försvinner det?
Imorgon är det svenska nationella, så önska mig lycka till, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0