i'm alive

Aaaw, några små tappra själar finns det allt som har kikat in här varje dag. Ack, ack, ack. Inte till någon nytta överhuvudtaget. Stackarna!
Jag känner mig galet opeppad till det här med bloggning. Jag har absolutely no idea vad jag ska skriva om! Svengelska är fräscht. Mmmm....

Om exakt en vecka börjar skolan för min del. De la gardiegymnasiet i Lidköping, det låter det. Låter lite annorlunda mot Vasaskolan i Skövde. Nervositeten börjar smyga sig på, lite sådär elakt och finurligt. Den kan ta sig i örat, för att låta grov.


Nå ja, var var vi? Ingenstans. Lägret! Vet ni? Det blev bra. Det blev galet bra. Det blev blött. Det blev blåsigt. Det blev UNDERBART! Förutom att det hade läckt in i Åsas väska första natten så ALLT var dyngsurt så klarade vi oss rätt bra från det där. Och en natt fick vi evakueras så vi fick sova inomhus, i Skeppet. Bland mååånga andra, det var skönt! :D Och alltså oj, jag kan inte förklara allt med ord. Hur som helst så blev det bra. Mycket bra! Och nu orkar inte jag skriva mer.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0