grattis annie

För exakt sexton år sen (eller, inte exakt. igår, för att vara mer exakt eftersom klockan är över tolv, alltså är det den sjuttonde nu) barnvälsignades (typ som dop) jag. Jag märkte det av en slump förra natten när jag inte kunde sova. För att framkalla lite trötthet tog jag fram massa gamla barnböcker, bland annat "min första bok", ni vet sån där som ens föräldrar har skrivit i? Jag bläddrade och läste det mesta som fanns att läsa, då fick jag se att jag hade barnvälsignats den sextonde. Lite roligt egentligen!
Då sa jag grattis till mig själv. Det kan jag göra igen, grattis på barnvälsignelsedagen, Annie :)


För att inte väcka hela familjen genom att scanna in någon bild så tog jag en med mobilen. Haha, den blev kass! Men hur som helst är det jag efter min barnvälsignelse på bilden.


Ikväll har jag sönderspelat min handled ÄNNU mer. Jag och Pauline spelade i någon/några timmar förut, haha!
MEN, jag har varit nyttig också. Jag har varit och cyklat med mina föräldrar och min lillasyster, runt Hentorp och tillbaka. Mitt humör var väl inte det allra bästa eftersom dom hade GLÖMT mig, trots att jag hade sagt till alla tre att jag skulle med. Jag fick ringa och tjura lite, så cyklade jag iväg. Och oj vad jag cyklade. Jag cyklade av ilska, att bli bortglömd är inte kul! De andra fick skrika åt mig några gånger att vänta. Haha! Men nu är jag glad igen :) Ska väl sova snart, tror jag. Bäst att vända på dygnen igen innan skolan börjar, kanske. Då blir det uppgång vid halv sex varje dag! MUMS.

Kommentarer
Postat av: Linda

Svara på mina frågor på bloggen! Kram :)

2008-08-17 @ 01:18:01
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/
Postat av: M

ett M är ett M...

2008-08-17 @ 01:53:12
URL: http://mittlivsomgeni.blogg.se/
Postat av: Alexsandra

Grattis då ;) haha.

2008-08-17 @ 10:34:36
URL: http://ahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0