panikångest-attack, typ..

Ursäkta den dåliga uppdateringen, som är standarduttrycket i mina inlägg! Men seriöst, det är vår nu för sjutton, då ska man inte sitta inne :) Igår var jag med Amanda på stan i några timmar efter skolan, premiärglassen på torget! TJOHO. Köpte två linnen, ökat sommarklädsförrådet lite ;) Jag köpte dessutom en ny mascara, välbehövligt. Det blev en Telescopic, som vanligt! När jag kom hem och hade ätit kändes det såå tråkigt att sitta inne, så jag följde med Amanda ut, så gick vi en härlig runda ;) Asskönt!

Idag, skoldagen.. tja, den kanske vi inte ska prata om. Eller okej, det gick bra större delen av dagen, men på NO:n brast allt, jag vet ärligt talat inte vad som hände. Jag fick rena panikångest-attacken, bara sådär av ingenting. Jag började störtlipa, skaka, frysa som jag vet inte vad och kände liksom sådär som att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, asäckligt! Men inte nog med det, nej nej. Sen började jag må aaaasilla, trodde jag skulle spy vilken sekund som helst, då kom den riktiga paniken.. sen fick jag tjippa efter luft o grejer, inte roligt vill jag lova. Jag var asrädd... Fick stanna kvar lite med min lärare sen, lite pinsamt när han frågade vad som hände och jag inte kunde svara på det.. "ehhh... jag har ingen aning om vad som hände!" blev svaret, hahaha. Jätteofta man får sånna extrema attacker bara sådär liksom. Men, så var det faktiskt i det här fallet. Jag tror inte jag har återhämtat mig helt efter det heller, mitt humör är inte att leka med. Uh!


Men ikväll blir det till att gympa av sig alla bekymmer. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0