klagomål, haha ;)

Oj, jag får lite dåligt samvete över att jag nästan aldrig uppdaterar längre när ni faktiskt är några stycken som kikar in varje dag. Förlåt! Men jag hinner inte, orkar inte, känner inte för det helt enkelt.
Det måste nog vara första gången någon hör mig sänga så? Om datorn! Nä, men ärligt talat så är det rätt tråkigt att sitta vid datorn. Jag vill hellre hitta på roligare grejer! Synd att alla mina vänner är sånna datanördar bara... (HAHA, ta åt er! :D)

Nä men seriöst, var med miiiiiig. Haha! Jag har så tråkigt! Idag ska jag dock till friskis och träna, gymmet får det bli idag. Känns inte som en skräll direkt att jag ska dit? Jag har blivit flitigare med träningen. TJOHO. Grattis till mig :)

För övrigt hade vi nationella i engelska idag, skrev uppsats. Jag skrev om min mobil... jag tog dock upp allt det här med den materiella världen, att jag inte tycker det är så kul i och med att de flesta bara sitter för sig själva vid datorn eller har med sig mobilen precis överallt och inte klarar sig utan den. Det är rätt sorgligt egentligen....

Ni, mina vänner, som läser det här. Jag tycker att vi borde börja umgås oftare! Jag träffar nästan aldrig kompisar förutom i skolan längre.... "det var bättre förr" haha. Ärligt talat tror jag nästan att det var så!



Nu ska jag lämna över datorn till min syster, ha en bra kväll! Stor kram!

Kommentarer
Postat av: Jonna

De var nog bättre förr! :S

2008-04-17 @ 16:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0