klagklagklag...

Imorgon väntar mig ett nationellt prov i matte, vilket jag definitivt inte känner för då jag fullkomligt suger på matte och dessutom är jätteskoltrött. Jag börjar känna mig så fruktansvärt omotiverad till skolan så det är inte klokt... Det kom bara på några dagar. Jag vet inte vad som hände, helt plötsligt var det något som vände. Det känns sådär "jag orkar ingenting-igt". Jag vill bara ligga i min säng och gråta, hela dagarna. Och att folk ska tycka synd om mig. Haha, oj vad synd det är om mig? Nej verkligen inte. Men jag orkar inte mer nu. Jag har känt såhär för skolan förut, och det har inte slutat bra. Jag är lite skraj.... Men det här ska gå bra. Bättre i alla fall. Nej, det här ska gå helt bra! Peppa mig, nudå. Jag ska klara det här, utan massa sjuk-dagar. Det är ju trots allt 49 hela dagar tills vi slutar, imorgonbitti när jag vaknar är det 48. SKÖNT! Dessutom har vi lov och grejer, och självklart helger!

Det här klarar jag. Det gör jag! Jag ska klara det.



Sådär, lite eget pepp-snack skadar aldrig. Nu har jag peppat mig själv, och imorgon SKA jag klara det där himla matteprovet. Det SKA gå bra. Och om det skiter sig, så får det helt enkelt göra det. Jag gör i alla fall mitt bästa, och mer än så kan jag inte göra. Synd att det där måste bankas in i huvudet så man förstår det, på riktigt.

Nej, nu måste jag sova så att de här negativa tankarna kan försvinna litegrann. God natt!

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

bra annie! :) Det kommer att gå jättebra för dig, både på provet och resten av skoltiden. Jag och ellen finns där och backar upp dig ;)

2008-04-24 @ 07:30:52
URL: http://ahallen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0