jag är trött på min obefintliga rumpa

God kväll!

Felåt mig, dålig uppdatering. Haha, det känns som ni läsare börjar bli ganska vana vid den kommentaren?
Igårkväll tillbringade jag min kväll i hålan Stenstorp och GD-hallen o tittade på när alla andra på Tonår spelade fotboll, innebandy och volleyboll. Haha! Jag var för lat för att byta om, dessutom är alla såna sportnördar där, alla går in för det så sjukt mycket och då vågar man inte riktigt vara med om man är en riktig liten klenis, som jag.
När jag satt i bilen hem fick jag en sån extrem huvudvärk, så jag satte mig bara och kikade på de sista minutrarna i hockeyn (GRATTIS HV! hääärligt), sen var det raka vägen till sängs.

Idag följde jag med mamma och pappa till stan, ärligt talat så köpte jag ingenting. NEJ, nu kom jag på att jag ljög. Jag köpte faktiskt blonderingsmedel, kanske blir till att bleka mer slingor imorgon. Får se hur det blir med det! Jag provade ascoola byxor på gina tricot också, och jag tror att de hade varit riktigt snygga på om jag bara hade lite mer rumpa. Nu ska jag vara riktigt ärlig; jag är riktigt trött på min i princip obefintliga rumpa. Det finns nästan aldrig några byxor som sitter sådär perfekt. Jag vill också ha lite fläsk! Någon som har lite över? Give me... Jag hittade lite annat också, men jag hade inga pengar ute. Så det kanske får bli i veckan eller något. Åh, jag känner mig sådär shoppingsugen! Och det är inte ofta, kan jag lova...
Vi har även varit hos våran söta farmor idag, fikade lite som vanligt. Och spelade fia, farmors favorit! Och alltid ska hon hålla på att knuffa ut mig... Haha, hon och Nellie bildade en liten pakt mot mig där, trots att det gick sämst för mig. Men sedan, kan ni gissa? JAG VANN. Fyra pluttar ut samtidigt som de andra bara hade en var ute. Haha! Oj, intressant fakta? I'm proud.

Lite promenad med pappa blev det också, synd bara att han har typ dubbelt så långa ben som jag och hade bråttom hem till tv:n, då blir det för mig att i princip kuta bredvid honom. Huhhh.... lite halvdåligt humör kan jag erkänna att jag var på när vi kom hem!


Idag har jag varit sådär extremt nyttig som man får vara på helger! Haha.
Massamassa pizza, sen massa fika med feta wienerbröd, och tacos! plus massa godis... Haha.
Som Nellie sa: Det här skulle inte Anna Skipper tycka om! Hon är åtta år och värsta Du är vad du äter-nörden. HAHA!

Kommentarer
Postat av: amanda

du kan få aaaaaaaaaaaallt
mitt fläsk :)

2008-04-19 @ 22:24:59
URL: http://myhero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0