Emeliiiie

Det blev ändrade planer, de tyckte att vi var för lite folk för att köra Catch the flag, så vi åkte upp till Biksborg och spelade fotboll och crocket istället. Det blev rätt roligt det också, även om det var riktigt kallt i slutet!
Nu har min kära syster Emelie kommit hit också, tjoho! Synd att jag inte hinner träffa henne något imorgon bara.. Jag ska nämligen tillbringa i princip hela dagen i Varnhem. Men det blir säkert trevligt det också!

Nu sa Emelie just åt mig att gå o lägga mig eftersom jag är helt övertrött och flummig. Haha, stackarn att få det allra första mötet när hon kommer hit genom att jag står framför henne med dubbelhaka och jättefult leende. Ungefär som en mupp! Hur nu dom ser ut.. Använd eran fantasi! Nu ska jag i alla fall följa Emelies råd och slå mig ner i sängen. Sov så gott!

Guten nacht.

image279
jag tror jag ska börja kalla henne för Näsborren. Passande, hah? ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja ja ja! Kalla mig näsborren! (not).
Louise på jobbet ville börja kalla mig för köttgrytan bara för att det låter så kul när jag säger det. Varför får jag så knasiga nicknames för? :D

2008-04-30 @ 10:24:48
URL: http://emeliehildingsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0