träningträningträning :D

det här med träning är en mycket bra grej.. ooups, måste springa och ställa in smöret och det sa pappa! trodde mamma skulle göra det.. haha :P
sådär. jag tog mig några av pappas cashew(stavning?)nötter som tack för hjälpen ;) mouaha.. gottigotti!
åh, jag vill haaaaa.. får nog köpa mig det imorgon eller något :)

men ah, nu kan jag berätta om min dag.
började halv nio som vanligt, hade någon nutidsorientering typ.. som alla i sverige(?) (eller också var det skaraborg, eller också var det skövde.. haha, jag vet inte!) gjorde. det var himla svårt faktiskt, blev ju inte så seriösa svar om man säger så! :P haha.. fick gå när vi var klara och eftersom det inte tog alls lång tid så fick vi jäättelång rast innan tyskan började. på tyskan kollade vi på film, förstod inte sådär jättemycket eftersom det inte ens var textat på tyska som det brukar vara när vi kollar. haha :) efter det hade vi engelska, övade inför provet som vi har på fredag o så. sen var det no om jag inte minns fel, fick reda på att vi ska ha prov i ekologi nästa fredag, uhhh! jag som inte fattar något av det.. ah, senså jobbade vi med våra grupparbeten om ekologiska kläder o så. det blir nog bra :)

ooohhhhh, pappa sa precis "annie, vill du ha lite mer nötter innan det tar slut?" o så fick jag allt som var kvar! mmmums :D

haha, ursäkta avbrottet. sen hade vi ÄNTLIGEN matrast iallafall, men det var päääckeläcklig mat. potatismos och varm skinka, usch jag hatar skinka! så jag åt bara en pytteliten klick. sen gick hela klassen till ungdomsmottagningen :) riktigt kul var det faktiskt!

efter det gick jag till musikskolan och fick efter många om och men min klarinett av mammas jobbarkompis som fick åka in med den till stan (okej, hon skulle nog in iallafall och tog med den..) eftersom jag kom på under tyskalektionen att jag hade glömt den! gahh, fick lite smått panik faktiskt. men det löste sig ju, mamma sa nu att hennes barn ändå spelade på musikskolan samtidigt då, så hon skulle köra in honom och sitta där och vänta, tur det! :D

hm.. efter klarinetten åkte jag hem, åt o så.. sen efter ett tag åkte vi in till friskis och svettis, jag tränade på gymmet i typ en och en halv timma, helt gött var det! imorgon får nog bli en träningsfri dag (förutom gympan i skolan). hade inte tränat på typ två månader innan i söndags, då jag tränade på gymmet med erika. igår var jag ute och gick typ 8km i rejält tempo med mamiii och papiii, och idag blev det massor med träning på gymmet! inte så bra om jag överanstränger mig kanske.

nä nu orkar jag inte skriva mer :) ha det så bra, pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0