tragiskt ju..

tragiskt att det bara är typ två stycken som läser här varje dag nu. förut var det mellan åtta och fjorton varje dag.. fy vad tragiskt!

äsch, jag fortsätter skriva om mina dagar! haha..

igår i skolan satt alla nior och skrev noveller till novellpristävlingen, i tre timmar på morgonen. jobbigt, och det blev inte så bra som jag ville, man jag överlevde. vinna kommer jag absolut inte göra, menmen ;) ska ju sättas betyg på det också.. gahhh!
efter det var det mat iallafall, diskmaskinen hade pajat eller något så vi fick papptallrikar, plastmuggar och plastbestick :D hahaha! och maten var äcklig, kokt fisk, smakade jättekonstigt och smulade bara sönder. ysch!
tur att jag hade med mig TVÅ frukter, hujhuj.. duktigt annie!
efter rasten hade vi matte, fortsatte gå igenom det nationella provet vi har gjort som test :P haha. usch säger jag bara!
sen vare läsning och svenska, på svenskan gick vi igenom bok-och-berättar-dagen eller vad sjutton det hette som vi ska ha på onsdag :P haha. efter svenskan var det digital bild, så otroligt seriösa lektioner där verkligen. började med att försöka fixa ett trasigt bröllopsfoto, yes. gick inte allt för bra, men det kommer säkert!

när jag kom hem gjorde jag typ ingenting. på kvällen satte jag mig och skulle kolla på tv, då fick jag värsta läskiga huvudvärksattacken! det kom bara helt plötsligt. jag kunde inte sitta upp för att det gjorde så grymt ont, så jag tog några tabletter och gick o la mig, eftersom det brukar gå över då. haha, gick o la mig typ åtta/halv nio. kunde inte somna på flera timmar sen, SÅ otroligt ont i huvudet alltså, usch!

imorse när jag vaknade hade det fortfarande inte gått över, hade helt aaapont i huvudet, kunde inte sitta upp. kom upp efter ett tag iallafall, men det blev ingen skola.. hade aldrig funkat med det huvudet, gahhh. men nu är det bättre iallafall :)
ikväll blir det mys med familjen. tacos och titta på highschool musical 2-premiären på disney channel ;) yeaah!

nu ska jag gå härifrån, så att jag inte förvärrar huvudvärken!


image83
image84
image85

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0