syster Emelie!

"Annie- älskade syster!!! Du är så underbar. Smset jag fick av dig för några veckor sen tar jag fortfarande fram och läser ibland för att jag blir så rörd och glad av det. Du är så klok. Så smart! Jag har alltid avundats ditt sätt att vara mogen fast än att du inte är så gammal. Ditt sätt att prata och förklara saker o ting. Du kommer bli nåt stort och det ska jag stötta dig i! Jag älskar dig också."

så stod det i min älskade systers blogg om mig. förstår ni hur rörd jag blev?
det finns inga ord för hur mycket du betyder för mig, Emelie. Vi kanske inte alltid var jätteglada på varandra när du bodde hemma, men det var ju bara ren syskonkärlek. Jag har alltid sett upp till dig, Emelie. Du har alltid varit något så otroligt stort för mig! Jag vet att du stöttar mig när jag ber dig om hjälp, och det känns så skönt.
Ibland, eller okej.. väldigt ofta önskar man att du bodde närmare, åtminstonde i skövde. eller iallafall någonstans närmare än jönköping där du bor nu, jag saknar dig syster!
Jag hoppas att det blir bättre med din mage som krånglar, för jag vet att du skulle kunna uppfylla många fler drömmar i livet om magen blev bättre. Jag vill att du ska må bra!
Jag älskar dig!


image100
syster Emelie och jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0