stöld, så onödigt.

helgen har varit nästan perfekt, om man bortser från magont, trötthet och stöld så har den faktiskt varit helt perfekt!

i torsdagskväll när vi åkte hem från friskis & svettis fick jag så sjukt ont i magen, visste inte vart jag skulle ta vägen.. har aldrig känt sådan smärta i magen vad jag kommer ihåg, blev bättre senare iallafall, men ändå långt ifrån bra. jag gick och la mig, och när jag vaknade i fredags var det kvar, hade sånna kramper i magen, vet inte vad det var!
jag klarade iallafall inte ta mig iväg till skolan för att jag hade så ont. jag bad och bad hela dagen om att det skulle bli bättre så att jag skulle kunna åka iväg till teen tone, ett körläger i mullsjö som jag var anmäld till. efter några alvedon blev det bättre, och jag mådde så pass bra på kvällen att jag kunde åka med, det är jag verkligen glad för!
efter en skitkul bilresa med mycket skratt hela tiden kom vi dit, till pingstkyrkan i mullsjö.
vi fick mat direkt, tacos. helgott! sen var det övning som gällde. hela helgen (okej, bara fredag och lördag) har bestått av övning och mat! hela tiden, soft helg alltså ;)

fick nya kompisar, fick lära mig nya låtar, hade aaaaaaskul, konserten vi hade på lördagskvällen var helt röjig, verkligen skitkul :D

också till den stora nackdelen, den stora besvikelsen. precis efter konserten så gick jag och åsa den krångliga vägen till rummet där vi hade våra väskor och sånt för att hämta våra kameror, när vi kom in i rummet så såg vi att allting som hade legat i väskorna var utspritt på golvet.. jag blev asrädd o skrek typ "VEEEEEM SJUTTON HAR GJORT DET HÄÄÄÄÄR!?!?!"   vi tittade lite, så att inget hade försvunnit, vad jag kunde se så var inget borta.. tur, tänkte jag.

och sen idag när jag kom till varnhem för att gå på möte, och träffade bella som också hade haft sina saker i det rummet, så sa hon "annie, du har inte hittat något objektiv i väskan eller?"  jag sa att jag inte hade gjort det, och då berättade hon att det var borta, antagligen stulet.. alltså hennes extraobjektiv till kameran som hon har köpt, antagligen väldigt dyrt, jag vet inte, men jag antar det.. så himla sur blev jag! vad sjutton tänker folk med egentligen? röven, antagligen. och senare idag när jag satt vid datorn blev jag jättesugen på godis, så tänkte jag "men vad bra, jag har ju godis i min väska som jag köpte i mullsjö, då kan jag ju ta det!" gick in till mitt rum och kollade i väskan, inget godis.. tänkte att jag kanske hade lagt det i handväskan, gick ut och tittade i den.. men nej, inget godis där heller. alltså hade dom tagit det också. okej, visst.. det var bara godis, inte så farligt. men det är ändå taget, någon har liksom ändå tagit något av mig. näe, alltså jag är inte sur eller så.. men jag fattar bara inte varför man inte bara kan få ha sina egna saker för sig själv? och det där med objektivet är ju bara så himla onödigt!

förresten så ringde eric som jag inte har pratat med i telefon på flera månader igår, efter konserten när jag precis skulle hem.. haha, snacka om att jag blev förvånad! men skitkul att han ringde :)

näe nu ska jag gå och sova eller något, duscha först kanske!

ha det så bra, puss!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Tack så mycket =)
Önskar dig en bra dag!

2007-10-22 @ 15:45:26
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0