stöld igen.

jag blir irriterad.
irriterad som en get. har dock ingen aning om hur irriterade getter kan bli, men irriterad, det kan jag lova att jag är!

för er som har läst inlägget innan det här så vet ni att jag har varit på läger i helgen, och min kompis kameraobjektiv blev stulet under tiden vi hade konsert.
när jag satt på bussen på väg in till skolan idag tänkte jag att det kunde vara kul att lyssna på musik, på mobilen då. öppnade väskan där hörlurarna skulle ligga, tror ni dom gjorde det eller?
- nej, det gjorde dom inte.
så himla glad man blir när man kommer hem igen efter skolan för att leta efter dom, eftersom jag inte var helt säker på att dom hade legat i väskan, nej.. dom låg inte hemma heller. alltså blev dom också stulna.

jag förstår inte meningen med att sno någon annans saker.
har inte föräldrar lärt sina barn innebörden med "mitt och ditt"?

man behöver inte vara jättesmart för att förstå att jag är irriterad och besviken.
nej, det kan nog de flesta förstå.. iallafall de vars föräldrar har lärt dom innebörden med "mitt och ditt".
om ni inte vet vad "mitt och ditt" innebär, ta då ett snack med era föräldrar så att ni lär er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0