mycket bilder..

ajajaj, skärpning annie! inget bloggande på länge nu, men jag har mina anledningar och dom kommer jag till.

har ju inte skrivit sen innan jag skulle till t-centralen, återträffen från gullbrannalägret. dåligt! ao, t-centralen blev iallafall mycket bra, finns bilder från veckan i min bilddagbok, gå in där och kika så slipper jag skriva vad jag har gjort ;) haha. har väl inte hänt så jättemycket..
har haft endel i skolan och så, och ja.. nu till anledningarna till varför jag inte har skrivit något.
dels har jag inte orkat, dels har jag haft läxor och övning till prov och sådant.
men den största anledningen är till att jag rent ut sagt har mått skit i veckan, och det skriver jag INTE bara för att ni ska tycka synd om mig, utan det är faktiskt en av anledningarna. har inte mått bra psykiskt och gråtit i stort sett större delen av veckan (iallafall hemma, när jag har varit ensam). men jag lever, imorgon efter skolan har jag fått en tid bokad hos skolkuratorn, så jag ska prata med henne och så. mina snälla lärare har fixat en tid hos mig där, tusen tack till er, hjälpsamma lärare som bryr sig om en när man mår dåligt och behöver hjälp!
jaja, nog pratat om det.. det är iallafall den största anledningen som sagt, hade inte precis blivit några glada inlägg om jag hade skrivit iallafall så :P men nu är jag förhoppningsvis på bättringsvägen igen, får hoppas att jag får lite hjälp av kuratorn också.. har aldrig varit och pratat med någon sån, kommer nog bli lite nervöst och jobbigt, menmen.. jag får överleva :) hon finns ju trots allt för att HJÄLPA..

nu i helgen har jag varit ensam hemma, tråkigt.. eftersom jag verkligen inte gillar att vara ensam, men det blev bättre än jag trodde iallafall :) vågade tillomed SOVA ensam hemma, deeet är stort! grattis annie.

var på light (ungdomsmöte) som höll till i brobackens missionshus i lördagskväll ;) fast var och övade det mesta av dagen med lovsångsteamet, blev ju braaa! ;D det var gött faktiskt. kom inte mycket folk, men det blev bra iallafall :) så himla flum och skrattigt, jätteglatt var det efter mötet ;D hahaha... jag, åsa och bella alltså, oj vilket flum! hahahahahaha...

i söndags (igår alltså) var jag på den årliga skultorpsdagen, hahaha.. sålde bröd och bullar med klassen, gick bra! fick närmare 3000:- tror jag, braaa!
sen kom mamma, pappa och mina systrar hem och jag blev glaaaaad! förövrigt har jag LEVT på pizza hela helgen, hahaha.. goooooott!
sen blev det massa läxor också.

idag har skoldagen varit bra, förutom att bussresan in till skolan blev väääldigt försenad, så vi kom försent! sån maximal otur hela tiden :D hahaha. och marielle, stackarn, var tvungen att väja med sin crossmoppe för några idiotiska cyklister imorse, som tyckte det var jättekul att typ svänga ut framför henne även om dom visste att hon var där.. marielle körde rakt in i en skylt och fick moppen av sig, fick kravla sig ut från moppen och sedan köra så gott hon kunde till skolan (vilket säkert inte var lätt eftersom hon hade jätteont i handen och knät och kunde inte växla). när hon väl kom fram fick hon gå upp till skolsyster, som trodde att handen kunde vara bruten. hon fick åka till sjukhuset, och nu är armen gipsad för en spricka i handen... så, TÄNK ER FÖR NÄR NI CYKLAR, SKOJA INTE I TRAFIKEN! det kan sluta illa.

nu ska jag lägga in lite bilder, kommer kanske mer någon annan gång ;)

juste, jag glömde säga att jag har köpt ny mobil OCH färgat håret också.. haha :)

image86
min älskade katt, simba, som alltid ska sova i min säng!

image87
en annie.

image88 
erika på marielles moppe (den hon vurpade eller vad man säger med idag) och marielle brevid :)

image89
öva till engelskaprov, såhär kul tycker jag att det är!

image90
en annie igen! ursäkta mina ben som ser jättekonstiga ut, hahaha.. jag står kooonstigt!

image91
var och tittade på hockey, skövde-skåre, i fredags med tonår. det var kul även om skövde
var jääättedåliga och det blev 5-1 tror jag. hahaha!

image92
fick skolkorten i fredags, min lillasyster och jag! tyckte nellie blev så himla söt där :D

image93
hahaha, såhär kan en galen annie se ut när hon är på t-centralen! ;)

image94
hahahhaa, bella, jag och åsa på light i lördags. vi var så flum så det finns typ inte ;)
så i min bilddagbok kommer det troligtvis komma snodda snygg-bilder från bella såsmåningom ;) haha!


nej nu har jag varit så grymt duktig så nu får jag sluta skriva :D ska göra lite läxor igen...

puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0