märtamärtamärta...

annie säger:

hur gåre med fiskborrarna? ;) eller borrfiskarna?

Märta -- Gör livet till fest.. säger:

ha ha ha.... :( jätte roligt jag mena ju fiskborrar ju

Märta -- Gör livet till fest.. säger:

nej

Märta -- Gör livet till fest.. säger:

NEJNEJNEJ

Märta -- Gör livet till fest.. säger:

HAVSborrar

annie säger:

HAHAHAHAHAHAHAHA!

annie säger:

sjöborrar? ;)

Märta -- Gör livet till fest.. säger:

vadå sjöborrar?

Märta -- Gör livet till fest.. säger:

havsborrar heter de väll

annie säger:

du är ju dum! :D

annie säger:

är du seriös? haha!

Märta -- Gör livet till fest.. säger:

vadå heter de inte de?

annie säger:

märtaaaaa... skojar du med mig nu? :D

Märta -- Gör livet till fest.. säger:

nej jag trodde de... sa inte åsa havsborrar?

Märta -- Gör livet till fest.. säger:

OKEJ DÅ!!!!!!!!! SJÖborrar då!!!! :P

Märta -- Gör livet till fest.. säger:

usch jag e nog inge vidare på nåntdäringa

annie säger:

hahahahahahahahhaha! :D



jag måste bara säga att märta är nog världens osmartaste människa!
sooooom vi har retat henne för att hon inte kom ihåg att det hette sjöborre hela helgen, så BORDE hon ha lärt sig att det faktiskt heter sjöborre och ingenting annat! hahahahaha..

märta - en sån där borr ni vet? som finns i vattnet? typ i havet o så.. en borr, en fisk! jaaaaa.. en fiskborre! eller borrfisk kanske det heter? *göra en rund ring med fingrarna* såhär ser den ut!
åsa - hmmm.. det är inte sjöborre du menar eller?
märta - AJUUUUUUUUUUUUUUSTE, SÅÅÅÅÅ heter det ja! :D



hahahahahha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0