lov!

jag måste bara säga att det ska bli sjuktsjuktsjukt härligt med lov, har ju faktiskt det NU!
åh, underbara lov.. du är så efterlängtat ;)
blir ullared med familjen (minus emelie) på måndag, efter det kör mina snälla päron mig till bua, utanför varberg.. ska till Jonna, en kompis där. Ska även träffa Eric, kanske kommer kännas lite konstigt, men det ska ändå bli skitkul :)
den enda STORA tummen som ska riktas neråt, eller köras in i någons röv (ursäkta mina otroligt grymma ord ;D) är att vi har sjukt mycket läxor över lovet, tog med mig hela FYRA mappar hem, som jag måste jobba med.. är det rimligt på en veckas lov? nej, det tycker jag bannemig inte. så, dom kan bara ta och stoppas i någons röv, OHJA!

nej nu ska jag gå, sova snart tror jag. för att få min bula i pannan att försvinna, jag vill inte ha den där..

FÖRSVINN NUUUUUUUUUU!


godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0