lite postitiv kan jag också vara, faktiskt :)

förresten så har jag varit jätteduktig och varit ute och gått med mina päron idag. blev typ åtta eller nio kilometer eller nåt tror jag :)
skööönt var det. fast jag har helt sjukt ont i fötterna nu. haha, jag är så himla sugen på att springa!
när vi var ute och gick så kom vi till värsta uppförsbacken.. och min reaktion när jag såg den var "ååååhhhhh, jag vill spriiinga uppför den!!!!!"
hahaha, mamma och pappa tittade på mig som att någonting verkligen inte stod rätt till, någonting har hänt med mig.. jag har blivit helt träningsvillig! hahaha.. jag vill bara träna hela tiden :O
blir kanske till o springa imorgon.. åh, jag är typ sjuk. jag LÄNGTAR!
jag har aldrig gillat att träna.. hujhuj, bäst att ta tempen eller nåt tror jag ;) sen har jag övat lite till engelskaprovet som vi har på fredag också.. får hoppas det går bra :)

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0