läxor, läxor...

åh, så skönt att ha fått saker gjort äntligen.. :) har alltid varit dålig på att planera och känner mig aldrig färdig när jag sitter kvällen innan och skriver. men idag kändes det verkligen bra, känns verkligen som jag är färdig nu! så himla skönt :D kanske inte ska förvänta mig mer än ett G, är ju väldigt svårt att veta vad man ska ha för svårighetsgrad på frågorna.. så jag hoppas inte på mer än ett G, så om det blir bättre så får jag vara glad och se det som en bonus!

usch, är sjukt trött nu alltså.. måste nog sova, tar på krafterna att gå i skolan och senare sitta och göra läxor!
hmm.. jag vet inte vad jag ska skriva mer, så nu ska jag sova :)

bjussar på lite otroligt snygga bilder också..

image96
mammas gamla stickade tröja, hahahhaa.. sjukt ful :D

image97
hetiiing där!

image98
läxor, läxor, underbara läxor! kan man något annat än älska er? :) haha...

image99
jag ska verkligen börja ta tag i det här med skolan, kommer säkert sluta med att man ligger såhär på alla miljontals läxor, men jag ska katten klara det här! jag vet att jag kan.



jahaja, GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0