konstigt inlägg? :P

tralala, jag tänkte ju hitta på något idag.. men det har inte blivit så mycket med det, slappis är vad jag är!

mamma har iallafall klippt mig, min lugg blev ungefär jättefel. absolut inte som jag ville, men jag får överleva. mitt hår växer som ogräs, iallafall min lugg.. så det blir väl bra snart igen.
mamma är i missionshuset nu.. och planerar för auktionen! åh, jag längtar :D jag älskar auktionerna i missionshuset! sån härlig stämning.. mmmums på't ;)
våran pastor är här nu, och tittar på fotbollen på tv:n med papiii, haha.. oj vilka fotbollsnördar dom är!
jag, pappa och nellie får åka med våran käre pastor henkelibenk ut till missionshuset sen, möte ju ;D

när jag kommer hem ikväll får det bli packning. blir ju ullared imorgon, o sen bua efteråt!
börjar bli lite smånervöst nu, men det kommer säkert bli jättebra :D

nä nu orkar jag inte skriva mer, kände att det här blev ett ganska konstigt inlägg.. hahaha, har iallafall uppdaterat lite nu!

hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0