kompiskort och inlämning.

hallåhallå!
får bli ett skitsnabbt och kort inlägg idag, hinner inte sitta här egentligen.
håller på att skriva på min so-inlämning, som ska vara klar imorgon. har precis börjat, braaa annie... jaja, det blir nog bra! kände att jag behövde en paus från läxan så jag satte mig här en skvätt ;)
skoldagen gick bra, trots att jag inte sov så mycket jag borde ha gjort inatt och hade därför svinont i huvudet hela dagen.. hände inget jättespeciellt, var hos kuratorn efter skolan och var där i typ en timma och en kvart.. var nog bra iallafall. kom inte hem förrän fyra eller något tror jag, slutade skolan två.. jag var helt slut när jag kom hem, och skithungrig! så jag bara slängde i mig maten och sen la jag mig på soffan och somnade. är fortfarande helt trött!

menmen, måste fortsätta med inlämningen nu... ha det så bra, jag bjussar på en kompisbild från skolkorten som jag fick se idag!

image95
så bra är ni tjejer!

jag, tegeborg, louise, amanda
angelica, erika, hedvig, marielle <3

en stor puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0