gårdagen..

gårdagskvällen blev kanske inte riktigt lika glad som jag hade hoppats :P
det började redan när jag och min syster skulle skära grönsaker till tacosen, ajajaj.. det blev väldigt mycket grin på varandra!
och allt började med en stackars liten lök.. hahah :P jag blev så sur så gahh, jag visste inte vad jag skulle göra! så jag höll tyst, så länge jag kunde. men sen resulterade det i att jag typ höll på att explodera för att jag ville säga någon elak kommentar! hahah.. oj vad snäll jag är.
ahja, sen började highschool musical2, och då får man inte vara sur. så vi satt och pratade lite normalt sådär, som man alltid gör när man tittar på film :P
sen var vi tvungna att springa in i paos rum o titta istället, eftersom mamma o pappa skulle ha tvn här ute.. då började tjatet igen :P haha, hjälp! det var ingen glad kväll, jag blev sur för minsta lilla. typ att hon slängde iväg mitt diadem några meter, så jag började skrika på henne typ att hon var en idiot och att hon skulle hämta det, hahaha.. hjälp. jag vet ärligt talat inte vad det var med mig :P men ahaaaaja, nu ska jag springa och göra mig iordning för att senare åka in till stan med familjen!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0