gaaaahhhh.. varning för grinig annie!

något jag verkligen hatar är dålig planering.
och ja, jag har sjukt dålig planering ibland, jag också. men det är så sjukt störande.

jag blir helt irriterad och grinig när man har tagit någonting förgivet, men sedan visar det sig att ingenting är planerat. kanske inte ska skriva precis vad jag syftar på just nu, ifall någon av folket jag är irriterad på nu skulle läsa det här. men iallafall, snälla folk.. (även jag) LÄR ER ATT PLANERA!

som typ :
- vi drar till skåne imorgon!
- aha, hur kommer vi dit då?
- nä, det vet jag inte! men det löser sig väl på något sätt, det märker vi imorgon. det kanske går ett tåg om ingen föräldrer vill skjutsa.


okej, det var ett ganska överdrivet exempel. men ah, gaaahhhhh.. sånt gör mig så sjukt irriterad, och jag är sjukt irriterad pga en sån sak nu.. och, jag visar det inte för människorna jag pratar med, så jag måste ta ut mina irritationer här, så okej.. sorry för ett otroligt ovärt och negativt inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0