dröm..

just det, kom på att jag skulle skriva det här också.

jag hade typ världens läskigaste dröm inatt! okej, kanske inte riktigt...

men jag började iallafall drömma att min kompis tegeborg hade gått och hängt sig, jag gick till skolan dagen efter och frågade vart tegeborg var.. och alla ba "hon har hängt sig." helt lugnt, ingen var ledsen, förutom jag som bara grät och grät hela tiden. ingen brydde sig om att jag var ledsen heller :P helt konstigt.

efter det vaknade jag, och började fundera lite.. efter ett tag kunde jag somna igen, men då började jag drömma så IGEEEN... massa folk som hade hängt sig. jag vaknade igen, och trodde verkligen att allt var sant när jag vaknade, att massa folk hade hängt sig. jag somnade om, och började drömma så igeeen..

fast den här gången var det inte på samma sätt. jag och min kompis amanda hade varit på stan, och skulle till skolan. vi gick vägen förbi gamla hem och hobby, och på något sätt hade jag fått reda på att min andra kompis erika hade hängt sig där någonstans.. så jag och amanda gick där och helt plötsligt ser vi erika hänga där.. heeelt äckligt verkligen! jag vaknade och var helt jätterädd, trodde verkligen att allt var sant också.

enda tills jag kom fram till skolan och fick se både tegeborg och erika där kände jag mig riktigt säker på att det bara hade varit en dröm, alltså det var asläskigt.. det kändes så himla verkligt!


varför drömmer man så läskigt och konstigt ibland?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0