dagen

hallåhallå!

vad ska man skriva idag då? tja, det har inte hänt sådär jättemycket.. så jag berättar helt enkelt om skoldagen. oj, jag tror att jag är väldigt tråkig ;)

jaja, skulle börjat skoldagen med matte, men vi fick ha som ett litet klassråd på den lektionen istället eftersom vi missar vårat klassråd imorgon och måste därför diskutera klassresa! så vi pratade om hur vi skulle få ihop pengar o så... brabra! efter klassrådet hade vi gympa, jag var inte med.. för det första så hade jag glömt mina kläder, kom på det när jag såg amanda stå vid hennes busshållplats med bagen. ajajja, och för det andra så hade jag sjukt ont i huvudet, så jag hade inte kunnat vara med iallafall. fast jag fick vara med lite iallafall, skulle typ sätta ihop ett eget träningspass, gahhh... jaja, får göra klart det någon annan gång :)
sen hade vi engelska, gjorde en hörövning och sen fick vi fortsätta prata lite i grupperna som vi ska spela upp en litenliten pjäs med.. haha! gick ju bra.
sen hade vi mat, och vi fick ärligt talat GOD mat.. kycklingklubbor och ris! alltså, det är typ sjukt :D haha!

efter rasten hade vi tyska, jobbade med amanda som vanligt. vi jobbar alltid bäst tillsammans! seriöst alltså, vi är grymma vakatten.
sen skulle vi haft no, men vi slapp den eftersom alla nior skulle ut till aulan och lyssna på någon gymnasieinformation typ.. eller "framtidsval". det var rätt tråkigt! plus att det typ är omöjligt att prata för niorna på våran skola eftersom INGEN kan hålla käften.. gahh, jaja! höll på en timma, sen vare so.
de flesta skulle göra prov, men jag hade valt att göra inlämning istället, så jag gick dit och lämnade in den, sen var jag tvungen att fixa en sak som gick på typ 10min och sen fick jag åka hem! det lönar sig att välja inlämning.

- man känner sig lugn när man går och lägger sig.
- man vaknar inte stressad av att man inte kommer ihåg någonting till provet.
- man får sluta tidigare!

ja, fördelarna är fler än nackdelarna enligt min åsikt ;)

hemma var jag mest grinig och orkade ingenting, var sjukt hungrig och vi hade typ ingen mat. fick lite mat i mig tillslut iallafall, senare åkte vi på lite kalas för min kusin Jimmy som fyllde fjorton förra torsdagen :) var där i några timmar, när jag kom hem satte jag mig med min hemkunskapsinlämning, och blev klar!

det känns så bra när man får saker och ting klart, jag känner mig stolt när jag gör klart läxorna.
jag har katten suttit med läxor i princip hela dagarna de senaste tre dagarna nu! braaaaa annie :D

nej nu ska jag nog sova, har jätteont i huvudet. fast vi har sovmorgon till kvart över tolv imorgon! så skönt.
har med periodbyten att göra o sånt.. mmmums!

jaja, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0