dagen idag..

hejdär :)

dagen idag har varit skööön. hade sovmorgon till fem över halv tio, tog bussen in till skövde fem över nio :)
började med SO, och tro det eller ej, det börjar faktiskt bli KUL! kan ju bero på att vi har en mycket bra lärare.
innan hade vi en riktig virrhöna :D haha.. nämen åh, stig var gullig! men han gick i pension i somras, så nu får vi äntligen lära oss något på SO-lektionerna! hahaha.. vi håller på med hinduism nu, faktiskt riktigt kul att lära sig vad dom tror och hur dom beter sig och ah.. det är kul! jamenar, det är ju inte i varje flod det flyter omkring döda kor! hahaha :P
efter det hade vi musik, jag och amanda lyckades efter MÅNGA om och men hitta på en melodi till våran låt som vi skriver! haha, smarta som vi är så kom vi på att vi kunde spela in pianoackorden på en dator och sen hitta på melodi, och tro det eller ej.. det gick faktiskt bra! :D hade den melodin på hjärnan jättelänge sen.. har glömt av den nu dock, tur att vi har den inspelad på datorn i skolan! :)
sen var det matrast, kebabpytt. det var typ starkt! haha, och gott faktiskt. duktig annie som har börjat tycka om skolmaten!
efter det hade vi svenska, inlämning av våra noveller. får hoppas det gick bra! o så gick vi igenom lite om novellpristävlingen som ska vara på torsdag.. tips på vad man kan skriva om för något i en novell, TACK!?
vi hann börja lite med argumentation också, höhö.. kan bli intressant.
sen hade vi SO igen (har det två gånger på måndagar, jättedumt!) och då fortsatte vi med hinduismen.. sen blev vi färdiga! hela klassen satt och hummmmmmmmm:ade sådär som man gör när man mediterar.. haha, de mogna killarna tyckte att alla skulle göra det samtidigt, och det lät mycket vackert :)

efter det så slutade vi, vid halv tre! åh vad härligt :D och nu ska vi snart äta, tror jag. hoppas jag!

 tja, det är väl här man brukar se mig ;) haha.. otroligt snygga bilder, självutlösare (Y) den andra hamnade jag väldigt långt åt hmm.. vänster? :D haha.. mitt hår ser riktigt hemskt ut, jag veeeet!
btw, min älsklingskatt simba är med på bilderna också! :)


haha, kul att båda våra katter stod brevid varandra, såg jättegulliga ut och kollade i kameran.. så kom mamma och nellie hem PRECIS när jag tog kortet, och när man öppnar våran dörr så piper det typ jättehögt.. såndär grej som är inbygd i larmet, så båda två vände sig om.. gaahhh!



image79

spegel, spegel...




 

ha det så bra, skriver kanske mer sen. Pusshej!


 

och, glöm inte tipsa mig om vad man kan skriva om i novellen..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0