brunett eller blondin?

hm, nu kan jag berätta om min dag. kanske är det ingen som är intresserad, men det är en bra minnesträning för mig, haha! kommer aldrig ihåg vad jag gör på dagarna, så jag får tänka läänge innan jag skriver allt jag har gjort :P

kom på att gympakläderna skulle med tio minuter innan bussen gick, så det blev rätt mycket stress där och sprang igenom hela huset (som inte är så stort) för att hitta alla kläder, haha :P slutade med att jag fick springa till bussen, som vanligt ungefär! ajajaj, inte bra det. kom in och hade matte i typ en timma, rättade förra årets nationella prov som vi fick göra förra veckan för o se ungefär på vilken gräns det ligger :P endel gick väl bra, annat mindre bra. haha!
sen hade vi gympa, konditionsbrännboll mot alfa! hahaha.. helt seriöst typ, eftersom alla killarna i gamma och alfa känner varandra och var därför typ tvungna att vinna för att inte bli mobbade sen ;) okej, kanske inte riktigt så illa men.. det var inte så ansträngande faktiskt, förutom att jag började må sjukt illa, yyschhh. men det blev bättre sen så jag kunde vara med efter en liten stund igen :) våran klass vann med typ sju poäng! weiihoo, vi är bäst, det har jag alltid sagt ;) haha... efter det hade vi engelska, satt och läste på till provet som vi har på fredag litegrann.
sen var det maaat, chilicorncarne, uh! okej, det var väl helt okej. men inte riktigt min smak, haha :P så det blev inte så mycket mat äten där, gahh..dåligt annie!
efter rasten hade vi tyska, satt och pratade i smågrupper. jag hamnade med anna, linus och jonas. satt och berättade om våra hobbys, familjer och djur.. haha :P sen hade vi inte så mycket mer att göra och eftersom jonas och linus började prata typ moppar eller nåt på svenska så gjorde jag och anna en annan uppgift, satt och försökte förklara vägen till någonting i skövde.. haha! det gick ju som det gick, och vi kom fram till att övergångsställe på tyska är väldigt fult :D kommer inte ihåg vad det var nu, gahhh! jättefult iallafall.
sen hade vi no, och jag skulle skriva ut det jag har skrivit till vårat arbete, så ville datorn bara inteinteinte fungera (precis som vanligt..) så lars (min lärare) blev jättearg och fann ingenting positivt i dom där himla datorerna! hahaha.. han tycker precis som alla andra, att dom är jääättekassa och funkar aldrig! efter typ tjugo minuters klagande från både mig och lars om den där datorn så fick jag gå upp och hämta en ny dator, då funkade det. då blev jag glaaad ;)
sen hade vi so, fick tillbaka proven. trots resultatet blev jag jätteglad, för min lärare anna hade skrivit värsta gulliga (okej, jag tyckte det var gulligt, jag blev jätteglad) grejen.. typ att jag inte ska tänka för mycket på betyget och på skolan och så, utan att det viktigaste av allt är att vara en god vän och ah, massa sånt.. o så "gör bara ditt bästa, för vad mer kan du göra?", alltså.. det är ju helt jättelogiskt. men det fick mig att tänka till, och aa, jag blev helt jätteglad när jag läste det hon hade skrivit, hon läser ju inte här.. men ah, jag tackar henne iallafall så jättemycket! :)

efter vi hade fått tillbaka proven så började vi med buddhismen, intressant. pratade om det hela lektionen, när vi slutade gick jag ner till willys och köpte cashew-nötter och choklad! hahaha, åh duktigt annie!
hann med bussen, kom hem och åt lite. satt jääättelite vid datorn, sen åkte jag med nellie och pappa in till maxi, fikade och kikade lite i affärer :) när vi kom hem tittade jag på skolfront, sen satte jag mig här, efter det tittade jag på bonde söker fru och åt tonfiskrulle, mmmuuuuums! och nu sitter jag här igen.

tror jag kom ihåg hela dagen, duktigtduktigt :D
okej, det finns säkert inte en människa som orkar läsa alla mina ovärda inlägg, men somsagt.. det är en bra minnesträning ;) haha!

image81

puss på gibraltar-apan jag fick av amanda!
gammal bild, men..
jag vill bli brunett igen.
vad säger ni?
brunett eller blondin?

image55


image82

SÅHÄR blek är jag dock inte nu.. så det skulle nog se bättre ut med brunt nu.


image38





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0