ullared/bua.

jag tänkte att nu när jag ändå är sjuk (är jääätteförkyld och helt och hållet slut! sov hela natten, gick upp tjugo i sju och duschade.. blev HELT slut av att bara duscha. kom fram till att jag inte skulle klara av att gå till skolan. somnade igen klockan åtta och sov till halv tolv, i soffan. haha :P) så kan jag kanske berätta lite om min ullared/bua-resa på höstlovet ;) men bara lite kort, kommer inte ihåg så mycket.

 måndag ; gick upp i rimlig tid, packade med mig det jag skulle. pappa som hade varit på jobbet kom och hämtade upp oss typ elva kanske, kommer inte riktigt ihåg. så åkte vi till ullared :) när vi kom dit åt vi på burger king, vrålhungriga! efter det gick vi i lite affärer utanför, sen gick vi in. bland alla galna tanter, och alla gubbar som ställer sig med kundvagnarna MITT i gångarna. om det är någonstans jag blir irriterad och inte klarar av att vara särskilt länge så är det DÄR! usch, klarar verkligen inte av ullared egentligen :P köpte inte speciellt mycket där, inga kläder överhuvudtaget.. bara en jacka, skön är den! annars bara lite smågrejer :) åkte därifrån, vet inte vad klockan var riktigt men.. vi åkte iallafall mot bua, när vi kom fram till jonna fick vi lite kvällsmat o så. satt och pratade, sen åkte min familj hem. jag och jonna satte oss och tittade på tv, sen somnade vi efter ett tag ;)

tisdag ; på dagen åkte vi till varberg. åt pizza, gick på stan litegrann :) trevligt . sen följde jag med jonna till tandregleringen, det gick på typ två minuter där inne.. haha, sen åkte vi hem igen. när vi kom hem gick vi ut o gick har jag för mig. på kvällen träffade jag eric :) vi var ute och gick i flera timmar, han och jag. haha! jättekul att träffa honom igen, den mysisen. hähä ;) får ses igen, tycker jag allt! snart. vi gick hem till jonna, som hade varit ensam dom timmarna vi var ute ;P haha. satt och pratade lite, sen gick eric och jag blev ledsen. haha, okej kanske inte riktigt. :P vi somnade iallafall sen..

onsdag ; jag, jonna och jonnas lillasyster nathalie åkte med deras pappa till kungsbacka, bowlade :) jättekul var det! och jag vann första serien ;) mouahaha. grymmis är jag! efter bowlingen åkte vi till kungsmässan, åt mat. buffé, SKITgott :D åt dock för mycket, så det blev lite jobbigt ;) senare åkte jag med jonna på luciaövning i väröbacka. när vi kom hem därifrån gick vi till jonnas kompis, danielle där det var massa folk :) tittade på film. jag fick dock så otroligt ont i magen så vi var tvungna att gå hem. gick och la oss nästan direkt :)

torsdag ; vi slöade hela morgonen och förmiddagen, orkade ingenting någon av oss. jag var på dåligt humör, kanske inte märktes men. haha, ajaj! danielle och johanna kom iallafall sen. senare kom även vaster och anton, vi spelade spel och sånt, kul! sen gick vi ut lite.. till skolan och tittade på innebandy, eller skulle tittat, men vi gick hem istället. jonna, jag och vaster gick hem till jonna igen. vaster spelade gitarr, och jag beundrade honom. hahaha! okej, jag VILL verkligen kunna spela gitarr. han försökte lära mig litegrann, haha! gick kanske mindre bra. men jag bestämde mig för att jag ska lära mig! :) sen vare dags för hemfärd. jonnas morfar körde oss till varberg, när vi kom dit såg vi att tåget mot göteborg var försenat, en halvtimma! jag fick panik, eftersom jag troligtvis inte skulle hinna med tåget från göteborg till skövde sen. efter många samtal till SJ kom tåget iallafall, typ 40min efter orginaltid :P men det var många resenärer som skulle vidare med samma tåg som jag, mot skövde/stockholm. så vårat nästa tåg hade som tur var väntat in oss! blev jätteglad, phu. sån lättnad :) hade blivit så jobbigt annars. jag kom hem ungefär samma tid som jag skulle gjort annars, gick och la mig!

skitkul hade jag i bua iallafall :) nu orkar jag inte skriva mer, ska kolla klart på filmen jag kollar på.

bilder finns i min bilddagbok :)

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0