sjuk

hej hej!
tänkte skriva igårkväll, men jag vet inte vad det var med mig. min kropp skakade aaaaasmycket hela tiden, det gick inte sluta. och tårarna bara rann, dom gick inte heller stoppa. asäckligt var det, eftersom jag inte kunde göra någonting.
sen när jag skulle gå in och lägga mig var jag jättenära på att spy, men som tur var klarade jag mig undan från det när jag försökte lugna ner mig.. näe, det var verkligen asläskigt. har aldrig varit med om att skaka så fruktansvärt mycket förut. jag kunde typ inte ens skriva på tangentbordet när jag satt här :S hmm.. nu är det iallafall borta, och jag hoppas innerligt inte att det kommer tillbaka!
imorse när jag vaknade hade jag huur ont i halsen som helst, och hade sån där äcklig o jobbig hosta. o kände mig helt dålig, så jag klarade inte gå iväg till skolan.
himla skit, jag skulle hållt tal i svenskan OCH skulle haft tyskaprov idag.. åhhhh, jag ville ju verkligen och kände mig redo! varföööööör? himla skitskitskit.

den här förkyldningen kan gå och dö. jag har varit förkyld i typ fyra veckor nu, om inte ännu mer. och det har brutit ut och blivit jättejobbigt TREEE gånger. jag förstår inte varför. det är asjobbigt ju, gahhh.. nej nu får det vara slut på den här förkyldningen!

de två närmaste veckorna äre prao som gäller, ska vara på coop forum. haha, får väl se om det blir roligt :P hoppas kan man!

näe nu ska jag nog snart få mat, vet inte vad.. något som mamma har hittat på, kassler eller något tror jag att det skulle bli. gott!

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0