tralala!

hallåhallå!

fy vilket väder alltså.. usch! jaja, igår var det iallafall fint på dagen, sköönt :)

idag har jag inte hunnit med mycket mer än att vakna och läsa expressen som låg så fint på köksbordet när jag kom upp, haha. carolas troschock gjorde kungen generad.. HAHAHA! fyyy vad fånigt alltså. jaja, just nu sitter jag och kikar på det här. helt underbart verkligen, nu längtar jag enormt mycket till gullbranna..

jaja, igår följde erika så snällt med mig till stan, vänligt av henne :) jag köpte ett linne och en tubtop, mih! sött.
vi åt även på donken, eftersom vårat älskade euro-baguette hade semesterstängt! GAH, skandal. sånt får inte dom ha.. fy på dom!
jaja, vi drooog en donk istället ;) haha. efter donkenbesöket lyckades jag skrämma mig själv riktigt rejält.. jag la som vanligt pengarna jag fick tillbaka från tjejen i kassan på brickan, även kortfacket.. bara det att jag missade lägga tillbaka pengarna i väskan sen. ajajaj! så vi lämnade brickorna till en kille som jobbade där, eftersom han sa att vi skulle göra det. glatt traskade vi iväg, och då kom jag på ; oneeej, mina pengar låg ju på brickan! eftersom jag inte visste riktigt hur mycket pengar jag hade lagt där sprang vi tillbaka för att se om han fortfarande stod där.. men ajajaj! det gjorde han inte, med andra ord hade han redan antingen tagit pengarna eller slängt dom.. duktigt annie! jaja, det var nog inte så mycket pengar tänkte jag, så vi gick vidare till h&m, där jag hittade lite söta kläder. provade några, och bestämde mig för att köpa tubtopen. japp, så vi gick till kassan.. sen kom jag på att det kanske kunde vara smart att titta vart jag hade pengarna först. när jag kikade ner i väskan fick jag världens panik, inget kortfack? NEEEEEEEEEEEEEEEEJ. jag blev helt kallsvettig och trodde att jag hade missat lägga tillbaka det från brickan också.. jag letade och letade och letade i väskan, men kunde inte hitta något. skitskitskit, tänkte jag och paniken bara steg. alltså hjälp, så rädd har jag nog inte varit på länge. jamenar, killen på donken hade ju säkert slängt alltihop som låg på brickan, för man tittar ju inte direkt på allt som ligger på brickan.. men tillslut, PHU! den låg typ I min ihopvirade jacka som låg i väskan. hujhujhuj! jag skrämde mig själv riktigt rejält.

sen tog vi iallafall bussen hem, hon gick hem till sig och jag till mig ;D sen lite senare på kvällen kom hon tillbaka igen, för vi skulle grilla o så med famiiljen och lite gäster, mysigt vare. jajaja..

juste, förra kvällen, alltså inte igår så läste jag barnens bibel för nellie innan hon skulle somna.. och hon är SÅ söt!
när jag läste typ "Allt i hela vida världen har Gud gjort. Och han älskar varenda ny människa som föds på jorden. Dig också. Det glömmer du väl aldrig, aldrig bort?" så sa hon direkt ; jaa, han ÄLSKAR mig! maah, fy vad söt hon är :)

nu är det inteinteinte långt kvar till gullbranna, UNDERBART JU!


jag bjussar på en bild som är tagen för några dagarsen.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0