städning

hejhej.
ställde klockan imorse, och sprang upp direkt invirad i täcket för att titta på julkalendern, det får man inte missa. definitivt inte första avsnittet! vet inte riktigt hur det verkade, svårt att säga efter bara en kvart ju :) men den blir säkert mysig!
var tänkt att jag skulle städa idag, och jag har faktiskt börjat! (kors i taket, skulle de flesta som känner mig säga)
alla kläder är iallafall upplockade ;) men självklart kommer de onödiga sakerna emellan, eftersom de är mycket roligare och jag HATAR att städa. dock är det en underbar känsla efteråt, då känner man sig så stolt!
måste få upp ljusstaken idag, så jag måste städa.

åh, jag måste nog fortsätta nu. jag har en förmåga att ALLTID skjuta upp allting jag ska göra, läääänge...

Kommentarer
Postat av: Emma

fan då,jag missade ju julkalendern...men den går ikväll med va??måste see!!! =) lycka till med städandet!!haha,jag skulle med behöva göra det...eller iaf dammsuga. ha en mysig lördag!=)

2007-12-01 @ 15:09:47
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0