gympa

hej :)
gympan gick bra, faktiskt mycket bättre än jag trodde.
var otroligt omotiverad till att åka iväg efter att mamma hade blivit raaasande på mig för att jag inte var färdig (hade typ inte ens börjat förbereda mig) när vi skulle åka. haha, okej.. jag får skylla mig själv! så jag var jääättetjurig i bilen in och ja, mamma är mamma och ska därför tjata på något man har gjort fel läänge, så till slut blev jag arg och skrek att hon skulle sluta :P haha, jaja. det blev bra till slut!
min klarinettlärare var inne på samma pass, haha.. kändes rätt konstigt faktiskt, träffar ju alltid bara honom på musikskolan, det var liksom fel plats!

näe, jag måste nog sova nu. ska bowla med den hemmaboende familjen imorgon, så jag måste upp "tidigt", klockan tio! haha :)

godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0