bakbilder ;)

det är inte rättvist.
bara för att jag hade en så otroligt bra dag igår, så mår jag självklart dåligt idag. har jätteont i magen, gissar på mensvärk. jag önskar att jag var en kille, åhh.. det känns som knivar i magen, ibland. plus att jag mår jätteilla.
det blev därför ingen skola för min del idag, jag vill inte missa mer nu! efter det här SKA jag vara i skolan varje dag fram till lovet, jag ska ska ska.

igår hämtade vi min syster i skövde, när hon kom med tåget. sen åkte vi hem igen och bakade pepparkakor.
vi (jag, emelie, pauline och nellie) satt med massa mjöl i våra ansikten, tomteluvor, lyssnade på julmusik och bakade samtidigt som mamma sprang runt med plåtar, haha stackare :)
det var iallafall väldigt kul, det blev även så att jag råkade skämma ut mig lite genom att ha format degen som en stor klump längst ner, o sen tryck på degen längre upp så att det blev som en lång, tjock korv. (syns på bild längre ner) jag tänkte dock inte på vad det såg ut som... ehhh. sen lyckades jag med att röra handen fram och tillbaka, och kläckte ur mig :
- åhh, det här känns som en såndär.. eehh..en såndär.. vad heter det nu igen?

alla skrattade, och trodde att jag menade en snooopp. hahaha, jag menade inte det :( jag menade en joy-stick. åh, vad man kan klanta till det. men nu ska jag titta på tv lite, sova lite kanske. äta också kanske. sen ska jag börja med läxor!

hähä, nu var jag tjuvaktig och smög mig in på min systers användare och snodde några bilder, eftersom inte jag tog några igår..


image146
emelie glaaaaad ;)

image147
syster pauline med mjölig näsa!


ehhh, min JOY-STICK. ingenting annat.


vi kan vara söta, haha. men håll i er......


.....vi kan vara fula också!


PEPPARKAKOOOR!

image153
emelie är i full gång ;)

image154
pauline och jag.

nu ska jag äta, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0