måndag

det blir inte mycket skrivet när man inte är hemma ;) höhö.

jag var iallafall i stockholm förrförra veckan tror jag att det var, med familjen. det var mycket trevligt :) var på allsång på skansen och sånt, hur kul som helst :D

o så nu den här veckan har jag varit på det helt totalt efterlängtade lägret, KALAS i gullbranna!
allt blev väl kanske inte så jättebra, inte som jag hade tänkt. men det mesta, huj! alla bön o lovsångskvällar, helt underbart.

meeen, jag orkar inte skriva just nu och kommer inte ihåg vad vi gjorde dom olika dagarna, men jag skriver förhoppningsvis om lägret mer detaljerat när jag har tänkt lite och kommer på vad vi gjorde ;D haha.


nu ska jag äta frukost. puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0