Sjöbol

Den här dagen har spenderats på/i/vid (jag vet inte vad man säger) Sjöbol utanför Mullsjö med kretsen. Eller ja, en liten del av kretsen. Jag var den enda ungdomen men jag trivdes ändå! Det spelades brännboll, äldsta människan på planen var 83 år och det var party att alla var med må jag säga :) Ett stort plus till att vårt lag vann också! Det fikades, pratades och åts även en hel del och det var en riktigt mysig dag :)

När vi kom hem fick jag ett konstigt spring-sug så jag gav mig ut en kort sväng, men ack så jobbigt. Jag måste komma igång med det här på riktigt!
Imorgon har vi floristlektioner hela dagen, från åtta till fyra. Segt. Men om jag går och lägger mig tidigt ikväll så ska nog humöret vara på topp hela dagen ändå, haha! (för det skulle verkligen hända att jag gick och la mig tidigt, öh nej)

Hur som helst, nu ska jag gå här ifrån. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0