32 muskler i varje öra

Käre barn, här snackar vi aktiv! Får se hur länge det håller i sig.

Det är så sjukligt jobbigt att gå upp på måndagmornar om man pendlar en och en halv timme till skolan och börjar åtta, ska ni veta! Och ännu jobbigare var det imorse, då jag upptäckte att jag hade blivit förkyld över natten. TACK! Åkte till skolan ändå, klarade mig fram till lunch även om det var med nöd och näppe. Vi gjorde brudsmycken och inspirationen flödade. INTE. Efter det fick det vara nog, bussen hem var en intressant upplevelse eftersom jag trodde mer än hälften av tiden att chauffören höll på att somna..

Sen dess har jag inte gjort något vettigt direkt, om man nu inte kan kalla sängen och tvn för vettigt!
Skolan kan glömma sin dröm om att det ska komma en frisk Annie dit imorgon, tyvärr. Jag vill vara i skolan!

Jag avrundar med lite viktig fakta :)

- Världens längsta namn på en stad består av 167 bokstäver.
- Datamusens riktiga namn är "X och Y bildskärmskomponent".
- Det finns inga svartvita kor med vita öron.
- En katt har 32 muskler i varje öra.

Viktig information!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0