Drar till Nyheeeeem

Haha hej inaktivitet!
Jag har absolut inte tid att skriva nu egentligen, det är alltid då jag blir som mest sugen på att skriva.. Great!
Hur som helst, jag borde verkligen packa eftersom jag åker till Nyhem i eftermiddag, jag hoppas att det blir niiice.
Jag har dock sån himla otur, träffar bara vad man kanske skulle kunna kalla idioter. Okej, jag kanske inte är helt felfri, jag heller. Men jag utnyttjar inte någons känslor. Aldrig. Det värsta är att det påverkar mig så sjukt mycket, och nu har det varit illa i över ett halvår. Inte okej. Nu måste jag lära mig! Måste lära mig att skita i honom, måstemåstemåste. Jag har hört att man ska strunta i alla måsten, att man bara ska göra sånt man känner för. Men nu går det faktiskt inte, jag måste skärpa mig. Det värsta är att allt påminner mig om honom. Jag känner inte för någonting. Vill inte titta på tv, vill inte äta, vill inte sova, vill inte sitta vid datorn, vill inte lyssna på musik, vill inte läsa, vill inte vara ute. Vill ingenting. Jag tvingar mig själv att göra saker, och det är inte kul. Jag skulle vilja sitta i ett hörn och bara sitta, bara vara. Det är vad jag vill!
Okej, nu har jag dragit iväg en aning och jag borde inte skriva det här, men skit samma. Jag orkar inte ens bry mig.

Tacka vet jag vänner.

Nu ska jag packa. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0