tävling

Nu har jag funderat ett tag, och jag har kommit fram till att jag absolut inte har någonting att förlora på't, så nu gör jag'et. Haha, har ni märkt hur västgötsk jag har blivit? ;) Det är dock grymt svårt att uttrycka sin dialekt i skrift har jag kommit fram till. Nå ja, till saken....




Jag är med och tävlar om 4 biobiljetter sponsrat av gratisbio.se. Tävlingen arrangeras av www.emeliehildingsson.blogg.se. Jag tycker att du också ska vara med och tävla! Kom ihåg att du har ingenting att förlora. Skynda dig nu och var med, du har bara fram till 31/3 (måndag) på dig.


Varför inte vara med du också?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Trevlig långfredag! :)

2008-03-21 @ 13:17:16
URL: http://imbarbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0